Jak elitarna zawodniczka wagi ciężkiej wykorzystuje THR1VE do swoich treningów

Udostępnij:


Wypróbuj najlepszy Catering dietetyczny Bielsko-Biała. Zdrowe i pełnowartościowe diety pudełkowe od Bistro Box!

20-letnia Kiana Elliot jest elitarną ciężarowcem. Jest czterokrotną mistrzynią narodową seniorów i 2016 Senior Oceania Champion. Kiana obecnie trenuje do kwalifikacji Gold Coast 2018 Commonwealth Games i wybrała THR1VE, aby zasilić swoją podróż. Rozmawialiśmy z Kianą o tym, jak jedzenie może być kluczem do sukcesu.

Dlaczego wybrałeś THR1VE, aby wspierać swoje odżywianie w okresie poprzedzającym kwalifikacje?

Odżywianie jest ogromnym aspektem treningu i wydajności i chciałam mieć poczucie, że wypełniam to pole najlepiej jak potrafię. Etos THR1VE stawia prawdziwe jedzenie jako najważniejsze. To co mnie przyciągnęło to fakt, że wszystko było najlepszej jakości, świeże jedzenie. Ponadto, spodobała mi się dostępność zbilansowanych makro posiłków, które mogę dopasować do przed i po treningu, aby zaspokoić moje potrzeby regeneracyjne. Poprawa wyników, szczególnie w sportach siłowych, polega na rozbiciu ciała, a następnie zapewnieniu regeneracji, abyś mógł wrócić lepszy i silniejszy.

Jaka jest największa różnica między twoją zwykłą dietą a nowym planem THR1VE?

Absolutna łatwość i prostota tego planu! Oprócz tego, że odzyskałem swoją niedzielę z rąk przygotowywania posiłków, nie muszę się już martwić o to, czy dokonuję właściwych wyborów żywieniowych, ponieważ wiem, że THR1VE używa najlepszych jakościowo składników, które pomogą mi działać. Do tego dochodzą nieograniczone możliwości wyboru, które zostały stworzone tak, aby były pyszne, w przeciwieństwie do mojego czasami powtarzalnego i przyznaję raczej uproszczonego gotowania!

Jak wygląda Twój dzień w okresie poprzedzającym kwalifikacje?

Mój harmonogram zmienia się z dnia na dzień, żongluję treningami, pracą i studiami, więc zawsze muszę zaplanować, jak mam zamiar uzyskać jak najwięcej z mojego dnia. We wtorek wstaję i robię szybką sesję naukową, a następnie jadę do pracy na półdniową zmianę. Stamtąd idę na zajęcia, a kiedy już je skończę, idę na siłownię na wieczorną sesję treningową, która zwykle trwa około 2 godzin. Następnie wracam do domu, biorę prysznic, jem kolację, organizuję się na następny dzień i staram się zrelaksować przed Netflixem, jeśli mam czas.

Ogólnie rzecz biorąc, trenuję 7-9 sesji w tygodniu. Relaksuję się podczas jazdy samochodem, słuchając ciekawych podcastów i audiobooków. Przy każdej okazji staram się zanurzyć na zewnątrz, ponieważ uwielbiam uczucie zachwytu, które może przynieść natura. W większości przypadków staram się rozkładać posiłki dość równomiernie w ciągu dnia. Jeśli robię dwie sesje treningowe dziennie, upewniam się, że moje posiłki są rozłożone stosunkowo szybko po treningu - nikt nie lubi głodnego żołądka po treningu! Zbiega się to z momentem, gdy moje ciało domaga się tych składników odżywczych, aby mogło zacząć naprawiać to, co zepsułem podczas treningu.

Jak ważna jest dieta i odżywianie we wspieraniu Twojego sukcesu w sporcie?

Dieta i odżywianie jest integralną częścią wydajności w podnoszeniu ciężarów. To może naprawdę zrobić lub złamać swoją wydajność. Po pierwsze, zawodnicy podnoszący ciężary rywalizują w klasach wagowych, a po zrobieniu wagi, to jak dobrze się czujesz i w konsekwencji jak dobrze możesz się zaprezentować zależy bezpośrednio od tego, jak dobrze odżywiałeś swój organizm w okresie poprzedzającym zawody. Natura podnoszenia ciężarów wymaga 100% wysiłku w ciągu kilku chwil, sześć podnoszeń na platformie konkursowej to wszystko, co mamy, ale to właśnie kocham w tym. Wyzwanie, jakim jest upewnienie się, że jesteś w najlepszej formie psychicznej i fizycznej podczas tego pojedynczego wysiłku.

Jakie jest Twoje największe osiągnięcie w podnoszeniu ciężarów i jaki jest Twój ostateczny cel?

Moim największym osiągnięciem jest zdobycie srebra w wyciskaniu 95 kg i brązu na Mistrzostwach Świata Juniorów (20 i mniej) w 2016 roku! Uczucie świadomości, że zasłużyłem na miejsce na podium było niesamowite i wykraczające poza wszystko, czego kiedykolwiek wcześniej doświadczyłem.

Moim ostatecznym celem jest złoty medal na Igrzyskach Olimpijskich. Ponieważ uważam, że mogę, więc dlaczego nie sprawdzić, czy rzeczywiście mogę. Moje osobiste motto brzmi: "Uwierz, że to co niezgłębione jest możliwe do pokonania" i to przenikało przez całą moją karierę w podnoszeniu ciężarów. Ciężary, które kiedyś wydawały się ogromne, teraz są łatwymi rozgrzewkami, nawet próba wyrwania pustej sztangi na początku wydawała się tak trudną zagadką! Ale nie można osiągnąć niczego, jeśli jakaś mała część ciebie nie wierzy, że możesz to zrobić.

Możesz przeczytać o podróży Kiany z THR1VE tutaj.

0 Komentarze

Warte uwagi

Na jakim sprzęcie powinienem używać swojego...

Wiadomo, że największa ilość tkanki tłuszczowej spalana jest podczas ćwiczeń cardio, dlatego też cieszą się one tak dużą popularnością. Jaki sprzęt będzie odpowiedni do tego typu...

Sekcje portalu