9 powodów, dla których warto dodać przysiady do swojej rutyny treningowej

Udostępnij:

Kochaj je lub nie, przysiady są ważną częścią każdej rutyny ćwiczeń. Oprócz tego, że są to ćwiczenia, które możesz wykonywać w dowolnym miejscu i czasie, są one najlepszym sposobem na ujędrnienie nóg i tyłka. Ale jest o wiele więcej powodów, dla których warto usiąść. Przedstawiamy dziewięć najlepszych powodów, dla których warto zacząć przysiady już teraz:

    Aby zbudować mięśnie:Przysiady pomagają budować mięśnie nóg i łydek, a także tworzą anaboliczne środowisko, które promuje budowanie mięśni w całym ciele. Gdy są wykonywane prawidłowo, wyzwalają uwalnianie testosteronu i ludzkiego hormonu wzrostu - potrzebnych do wzrostu mięśni.Aby spalić więcej tłuszczu:Przysiady pomagają w nabraniu mięśni, co jest najlepszym sposobem na spalenie większej ilości tłuszczu. Każdy funt dodatkowych mięśni pomaga organizmowi spalić dodatkowe 50-70 kalorii dziennie. Więc zrobić czas dla przysiadów tak jak jeść żywności, które pomogą Ci pakować na muscle.To increase leg strength: Silne nogi są niezwykle ważne dla ruchu w miarę starzenia się. Squats wzmocnić siłę nóg, wypracować rdzeń i poprawić komunikację między mózgiem i swoich grup mięśniowych, aby zapobiec upadkom.Aby uzyskać lepsze ciało: Żadne ćwiczenie nie działa tak wiele mięśni, jak przysiad. Wykonuj je regularnie. Dostaniesz stonowane i dokręcone z tyłu, rock-hard abs i wyrzeźbione nogi jak Katrina Kaif.Aby chronić przed chorobami:Squats budować mięśnie i te mięśnie pomagają regulować metabolizm glukozy i lipidów i wrażliwość na insulinę. To z kolei może chronić przed otyłością, cukrzycą i chorobami układu krążenia.Aby poprawić swoje trawienie: Regularne przysiady poprawiają pompowanie płynów ustrojowych, wspomagając usuwanie odpadów i bardziej regularne wypróżnienia. Nie bez powodu nasi przodkowie kucali! Aby zwiększyć możliwości sportowe: Niezależnie od tego, czy jesteś sportowcem, czy zapracowanym kierownikiem, przysiady zwiększają zdolności atletyczne. Regularne ich wykonywanie pomoże Ci skakać wyżej i biegać szybciej.Aby ułatwić wykonywanie czynności życiowych:Przysiady to zestaw ćwiczeń funkcjonalnych, które pomagają Twojemu ciału wykonywać czynności życiowe znacznie lepiej. Poprawiają funkcjonowanie mięśni i promują mobilność i równowagę.Aby pozbyć się cellulitu:Znalezienie czasu na przysiady co drugi dzień może działać lepiej niż splurging na krem na cellulit lub inwazyjnego leczenia. Przysiady poprawiają krążenie i są najprostszą drogą do ciała wolnego od cellulitu.

Nadal nie jesteś pewna, czy dobrze wykonujesz przysiady? Oto jak wykonać podstawowy przysiad z ciężarem własnego ciała. Stań tak wysoko, jak tylko potrafisz, stopy rozstaw na szerokość ramion. Opuść ciało tak daleko, jak tylko możesz, wypychając biodra do tyłu i zginając kolana. Zatrzymaj się i powoli wróć do pozycji wyjściowej.

Zdobądź kondycję dzięki HealthifyMe. Zarejestruj się tutaj

Tagi: korzyści z przysiadów trening całego ciałaSquats utrata wagi

Warte uwagi

Jak nie przejadać się podczas PMS?

W przeddzień cyklu miesiączkowego w organizmie kobiety zachodzą znaczące zmiany hormonalne, które wpływają zarówno na zwykły sposób życia (metabolizm spowalnia, więc ani trening, ani...

Sekcje portalu